Vizuelni pomocnik Tynker

Glavna / Moduli / Vizuelni pomocnik Tynker

Modul, koji odgovara i najmlađima. Programiranje uz pomoć vizuelnih blokova u jednoj od najpopularnijih aplikacija Tynker biće veselo i zabavno.

Vaše dete će napraviti prve korake u svetu IT – u zabavnoj formi igre upoznaće se sa osnovama i osnovnim principima programiranja, naučiće da crta i pravi animaciju, izrađuje sopstvenu igru ili crtani film. Nakon što prođe modul može da pređe na učenje naprednijih jezika programiranja Python i JavaScript.

Trajanje modula — 1,5 mesec

Uzrast — od 6 godina

Rezervišite mesto

Tynker je platforma za razvoj veština programiranja, popularna u celom svetu,koja pomaže da deca razviju interesovanje za tehnologiju. Vaše dete će se u zabavnoj sredini igre upoznati sa osnovnim koncepcijama kodiranja: sa naizmeničnostima, ponavljanjima i uslovima. Časovi se održavaju u interaktivnoj formi i obuhvataju vežbe, viktorine, mozgalice i praktične časove u stvaranju funkcionalnih aplikacija, igara, priča i animacija.

Specifičnosti modula „Vizuelni pomoćnik Tynker“ i prednosti obuke u SajberŠkoli

Kurs vizuelnog programiranja za decu Tynker u Međunarodnoj SajberŠkoli sastoji se od 8 časova, koje vode naši kreativni nastavnici – praktikanti u IT oblasti. Deca se u jednostavnoj i dostupnoj formi, prevlačeći različite „vizuelne“ blokove (mehanika drag-and-drop), upoznaju sa osnovnim idejama „odraslog“ programiranja. Oni lako usvajaju veštine rada sa kodom za stvaranje programa, uče da postavljaju ciljeve i da ih dostižu.

Obratite pažnju, da je Tynker edukativna platforma na engleskom, koja se koristi u školama po celom svetu. Dobra vizuelizacija i jednostavnost izvršavanja čine je dostupnom za decu svih uzrasta, a čak je i najmlađima dovoljno da zapamte nekoliko reči-komandi.

Obuka dece programiranju Tynker na bazi SajberŠkole KIBERone u Jekaterinburgu je osnova, koja omogućava da se razume logika jezika programiranja Swift, JavaScript i Python. Deci će biti lakše da pređu na njihovo učenje. Naučićemo vaše dete programiranje u toku igre: slaganjem i prevlačenjem blokova Tynker, rešavajući mozgalice, dete će moći samostalno da slaže kod, da nauči da rešava probleme po određenim koracima, a kao rezultat toga moći će da otklanja greške u programu.

Na časovima Tynker-programiranja deca će:

  1. Upoznati interfejs programa, okruženje igre i zabavne likove;
  2. Naučiti osnovne mogućnosti platforme Tynker;
  3. Početi da koriste prevodilac i pretraživač, da rade sa grafičkim redaktorom;
  4. Napraviti svoje prve projekte – realistične igre, crtane filmove, animirane likove.

U toku celog časa naši nastavnici održavaju interesovanje dece, obezbeđuju visoku motivaciju za projektne aktivnosti i za dalje učenje jezika programiranja. U toku obuke Tynker-programiranja u SajberŠkoli deca:

  • postaju svesna da je programiranje zanimljiv proces;
  • jasno razumeju osnovne principe i logiku izrade projekta, međusobnu vezu „uslov-rezultat“;
  • uče da koriste programiranje za samoizražavanje;
  • razvijaju fantaziju, apstraktno i algoritmičko mišljenje;
  • uče da donose logičke zaključke, da obavljaju logičke operacije i razmatranja;
  • postaju više usredsređena i orijentisana na cilj;
  • razvijaju veštine rada u grupi.

Данный сайт использует файлы cookie и прочие похожие технологии. В том числе, мы обрабатываем Ваш IP-адрес для определения региона местоположения. Используя данный сайт, вы подтверждаете свое согласие с политикой конфиденциальности сайта.
OK