Instagram je toliko dugo sastavni deo naših života.
Tokom godina videli smo milione izvanrednih selfija, hiljade originalnih portreta mačaka, stotine fotografija u neobičnim enterijerima i gomilu postova o ovom "lakom i divnom životu". Da li je to zaista potrebno?
U KIBERone -u ćemo vas naučiti kako da kreirate vrednost sadržaja, ispoštujete rokove i dizajnirate svoj Instagram kao profesionalac. Skoro kao profesionalac :)
Rezultat modula: stvaramo i definišemo koncept našeg naloga, određujemo stil, dizajniramo i pišemo nekoliko kompetentnih postova, učimo da pravimo plan sadržaja.
Deo 1
Uvod. Reći ćemo vam šta ćemo naučiti i šta ćemo dobiti kao rezultat.
Šta su društvene mreže, kako su se pojavile i zašto su potrebne, koje su koristi od njih i kakvu štetu mogu naneti.
Kako Instagram može pomoći u životu (nova znanja i prijatelji).
Deo 2
Vrste Instagram naloga su lične i komercijalne.
Zašto stvaramo Instagram nalog? Šta je pozicioniranje naloga i zašto je potrebno?
Lične tehnike brendiranja. Šta je lični brend? Primeri ličnog brendiranja na društvenim mrežama.
Svrha otvaranja naloga, identifikovanje potencijalne publike, pravila interakcije.
Instagram pravila pakovanja (kreiranje i korišćenje šablona, dizajniranje profila u istom stilu, „brendirani“ Instagram, odabir palete boja, jednostavni programi za uređivanje fotografija).
Deo 3
Rad sa sadržajem.
Vrste naslova za lični brend.
Izrada medijskog plana.
Plan sadržaja za stranicu.
Klikabilni naslovi i pisanje dobro čitljivog teksta, pripovedanje, raščlanjivanje dobrih i loših primera.
Rad sa negativnim komentarima. Primeri tačnih odgovora i neutralisanje sukoba.
Deo 4
Svrha modula je da pruži razumevanje estetike sadržaja i slika, podučavanje definisanju teme i pozicioniranju.
Komercijalni nalog.
Reklamni kabinet. Zašto je to potrebno i kako se njime upravlja. Oglašavanje, targetiranje, statistika, analitika.
+ Živi primeri
5 knjiga o Instagramu