PiktoMir

Glavna / Moduli / PiktoMir

PiktoMir je softverski sistem za učenje osnova programiranja od strane predškolaca i mlađih učenika. Čak i za malu decu koja još nisu savladala čitanje i pisanje, informatika će biti razumljiv i fascinantan predmet. Vaše dete će naučiti pomoću ikona da „sakuplja“ na ekranu jednostavne programe za kontrolu virtuelnog robota-izvršioca. Na razigran način savladaće najvažnije programske koncepte i steći potrebne veštine u oblasti kodiranja.

Rezervišite mesto

Modul „Intuitivno programiranje na platformi PiktoMir“ u Prvoj međunarodnoj sajber školi - mogućnost kreiranja programa čak i bez čitanja i rada sa tekstovima. Tutori modula će predškolce i mlađe učenike upoznati sa osnovama blok programiranja i algoritamskim konstrukcijama. Časovi su laki i zabavni, dok deca na razigran način uče tehnike „ozbiljnog“ programiranja. Modul takođe doprinosi formiranju algoritamskog i apstraktnog mišljenja, uči decu da planiraju i organizuju svoje aktivnosti, rade u timu. Tokom obuke posebna pažnja se posvećuje razvoju matematičkih sposobnosti i kreativnog mišljenja.

 

Specifičnosti modula „Intuitivno programiranje a platformi PiktoMir“

PiktoMir je okruženje za programiranje piktograma bez teksta sa atraktivnim interfejsom, razvijeno za predškolce i osnovce po nalogu Ruske akademije nauka. Deca sa 6 godina mogu sastaviti programe za upravljanje robotima na ekranu.

Do kraja modula, vaše dete, rešivši sve zadatke PiktoMira i prošavši kroz najteže igre nedostupne mnogim odraslima, ovladaće osnovnim pojmovima programiranja i upravljanja virtuelnim robotom, steći će veštine algoritmizacije i izvršavanja programa po koracima. Ovaj modul će olakšati polaganje školskih kurseva matematike i računarstva, osim toga, gradi interes za kodiranje i omogućava deci nesmetan prelazak na ozbiljnije programske jezike.

Vodeći zaposleni u velikim IT kompanijama i studijima za dizajn bave se dečacima i devojčicama u našoj Sajber školi. Učenje neće biti samo efikasno, već i zanimljivo: 80% časa je posvećeno praksi, tokom koje deca sa zadovoljstvom rešavaju probleme i zagonetke koje su dobile, a rezultat njihovih radnji odmah je vidljiv na ekranu.

Program modula uključuje:

  • • upoznavanje sa programskim okruženjem PiktoMir i „pravilima igre“;
  • • proučavanje osnova programiranja i algoritamskog mišljenja;
  • • kreiranje linearnih programa i njihovo postepeno otklanjanje grešaka;
  • • ovladavanje najvažnijim konceptima kodiranja, uklj. poznavanje koncepata grananja, petlji, potprograma i uslovnih naredbi;
  • • grupne igre koje pomažu u razvijanju veština timskog rada, sposobnosti izražavanja misli i diskusije o pravilima;
  • • razvoj logičkog mišljenja, prostorne imaginacije;
  • • obuka za razvoj fine motorike i upornosti, za povećanje koncentracije i poboljšanje pamćenja.

Ovaj modul motiviše decu na teže programiranje. Osim toga, nakon završetka modula lakše im je da verbalno broje, sposobni su da samostalno planiraju strukturu radnji i složeni zadatak razbiju na jednostavne. Naučićemo vaše dete da kreativno pristupi zadatku, da radi samostalno i u timu.

Данный сайт использует файлы cookie и прочие похожие технологии. В том числе, мы обрабатываем Ваш IP-адрес для определения региона местоположения. Используя данный сайт, вы подтверждаете свое согласие с политикой конфиденциальности сайта.
OK