CryEngine 5 je najmoćniji (ili jedan od najmoćnijih) motora za 3D igre sa izvanrednom VR podrškom. Ovaj mehanizam za više platformi podržava najnaprednije tehnologije renderovanja. U igrama možete primeniti najrealnije efekte osvetljenja, zatamnjenja, magle, uklanjanja aliasinga, zamućenja i još mnogo toga.
SajberŠkola KIBERone u Beogradu razvila je modul za učenje stvaranja 3D igara bilo kog žanra i pravca na jednom od naprednih motora za igre CryEngine 5. Program modula će omogućiti deci da brzo i lako razumeju osnove razvoja igara klase AAA sa najmoćnijom 3D grafikom. Pod vođstvom naprednih predavača naše SajberŠkole, mladi programeri će bezglavo uroniti u proces razvoja igara: razviće svoju ideju, napisati skriptu, sastaviti lokacije igara, sprovesti testiranje i otklanjanje grešaka, a na kraju će moći da dele njihov neverovatan projekat sa prijateljima. Stečena znanja i veštine biće dovoljne za kreiranje sopstvene video igre, pa čak i za početak rada na polju GameDev.
Specifičnosti obuke stvaranja igara na motoru CryEngine 5
Trajanje modula „Razvoj igara na CryEngine 5. 3D igre bilo kog žanra i pravca“ u našoj SajberŠkoli je 2 meseca, nastava se održava jednom nedeljno. Za to vreme deca će se upoznati sa osnovama vizuelnog i objektno orijentisanog programiranja, naučiti da grade logičke lance i razmišljaju u algoritmima, otkriće svet dizajna računara i upoznati se sa mogućnostima mašine za igre, uklj. sa zvukom, fizikom, kontrolom, VR tehnologijama itd. Moći će da stvore prelepo okruženje sa gotovo fotorealističnom grafikom i zapanjujućim događajima u virtuelnom svetu za računare i konzole za igre, lako da prilagode igru bilo kom operativnom sistemu.
Ovaj modul je namenjen deci od 13 godina, uključujući igrače bez osnovnih znanja i mlade programere koji su već savladali jezik C#. Nikome neće biti dosadno u učionici, jer je teoretski deo samo 20%, a 80% je posvećeno praksi.
Za vreme nastave vaše dete će:
• moći da sistematizuje i strukturira postojeće znanje programiranja;
• Istraživati ili pregledati koncepte promenljivih, petlje, nizove, funkcije i klase, kao i objektno orijentisane programske teme vezane za razvoj igara;
• upoznati savremene trendove u radu sa virtuelnom realnošću i sa procesom formiranja arhitekture igre;
• savladaće interfejs motora CryEngine 5, njegove osnovne alate, mogućnosti i principe rada, naučiti njegove prednosti i slabosti;
• upoznati algoritam i osnove programiranja za decu na jeziku C#, steknu osnovne veštine u strukturiranju koda, optimizaciji projekata i skripti;
• raditi sa objektima, teksturama, fizikom i animacijom, scenama, postavlja veštačku inteligenciju, osvetljenje, zvukove, muziku;
• moći će da prevedu većinu svojih fantazija u svet igre i jedinstvene univerzume;
• naučiće da samostalno traži greške i ispravlja ih;
• predstavlja gotov projekat.
Učenje stvaranja igara od nule pravi je, čvrst temelj za dalji razvoj na polju razvoja igara i ključ uspeha u razvoju video igara bilo kog žanra (od akcije do misije). Dajte svom sinu ili ćerki priliku da oslobode svoju kreativnost i pretvore CryEngine 5 motor u zgodno i razumljivo okruženje koje ispunjava njihove želje i ideje.